دانلود Euro Truck Driver 3.1 - بازی شبیه ساز رانندگی کامیون اندروید + مود

منوی بالا
اطلاعیه سایت،درخواستی ها، تولبار
دانلود Euro Truck Driver 3.1 - بازی شبیه ساز رانندگی کامیون اندروید + مود

دانلود Euro Truck Driver 3.1 - بازی شبیه ساز رانندگی کامیون اندروید + مود

 

 

Euro Truck Driver یک بازی جدید شبیه ساز کامیون از استودیوی Ovidiu Pop برای اندروید است که مدت زمان زیادی نیست از انتشار ان می گذرد و توانسته در مدت زمان کمتر از 10 روز بیش از 500 هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شود! در این بازی شما بر انواع کامیون های اروپایی مدرن سوار می شوید و در مکان های مختلف به رانندگی و پشت سر گذاشتن ماموریت ها می پردازید! اگر از علاقه مندان به بازی های شبیه ساز ماشین سواری هستید همین الان بازی را دانلود و نصب کنید سپس سوار بر کامیون اختصاصی خود شوید و به شهرهای اروپا از جمله برلین، پراگ، مادرید، رم، پاریس و… سفر کنید! امکان ارتقای کامیون ها توسط بازیکن وجود دارد و شما می توانید با پولی که به دست می آورید کامیون های جدید را بخرید و هیجان را دو چندان نمایید! یکی دیگر از ویزگی های بارز این بازی امکان بازی به صورت چند نفره (آنلاین) است که بدون شک تجربه بهترین بازی کامیون سواری را برایتان به ارمغان می اورد.




ادامه مطلب
دانلود Demolition Derby 3 1.0.012 - بازی ریسینگ پرطرفدار

دانلود Demolition Derby 3 1.0.012 - بازی ریسینگ پرطرفدار

 


Demolition Derby 3 – پیست مبارزه 3 بازی محبوب و سرگرم کننده در سبک بازیهای ماشین سواری و ریسینگ از استودیوی Beer Money Games برای اندروید است.  با نصب Demolition Derby 3 برروی تبلت و یا گوشی اندرویدی تان، همانند نسخه پیشین یک بازی مسابقه ای فوق العاده مهیج را تجربه می کنید که در آن نه فقط با حریفان تان مسابقه می دهید، بلکه باید هر طور شده آن ها را از دور مسابقه خارج کنید! امکان مسابقه در 20 پیست مسابقه ای و چندین پیست مبارزه ای در بازی Demolition Derby 3 برای شما فراهم شده است که قادرید از میان 15 ماشین مسابقه ای خاص یکی را برگزینید و پس از ان وارد پیست مبارزات شوید ؛ مسابقه هایی که بهتر است آن را مبارزه بنامیم! امکان ارتقای بخش های مختلف ماشین ها از جمله موتور آن نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید با قدرت بیشتری رقبا را از پیست خارج کنید! امکان سفارشی سازی ظاهر ماشین، رنگ آمیزی بدنه آن و انتخاب بخش هایی مثل رینگ چرخ ها، برف پاک کن و پلاک ماشین نیز وجود دارد تا با این کار بتوانید حسی متفاوت از بازیهای رسینگ را تجربه کنید! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Demolition Derby 3 نظرتان را جلب میکند و ارزش امتحان کردن را دارد!




ادامه مطلب
دانلود Asphalt 9: Legends - 2019's Action Car Racing Game 1.2.3a - بازی اتومبیلرانی خارق العاده

دانلود Asphalt 9: Legends - 2019's Action Car Racing Game 1.2.3a - بازی اتومبیلرانی خارق العاده

Asphalt 9: Legends – آسفالت 9: اسطوره ها جدیدترین بازی کمپانی بازیسازی معروف و پرآوازه گیملافت (Gameloft) برای اندروید است که دقایقی پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شد  بازی Asphalt 9: Legends با بهبودهای چشمگیری نسبت به Asphalt 8: Airborne آمده است تا شما را به اسطوره رانندگی ماشین های معروف دنیا تبدیل کند! طیف گسترده ای از ماشین های رویایی از برندهای مشهوری چون Ferrari، Porsche، Lamborghini و W Motors در بازی آسفالت 9 حضور دارند که قادرید با سوار شدن بر انها در مکان های منحصر به فرد از سراسر جهان به مسابقات ماشین سواری مشغول شوید! قرار است با نصب Asphalt 9: Legends برروی اندرویدی تان یک بازی کنسولی خارق العاده را تجربه کنید ؛ طراحی واقعی ماشین ها، جزئیات زیاد مکان ها و ساخت فوق العاده اش بهترین بازی ریسینگ را برایتان به ارمغان می اورد! اگر از علاقه مندان به بازیهای ماشین سواری هستید بدون شک Asphalt 9: Legends با طراحی، ساخت و گیم پلی بی نظیرش شما را شگفت زده میکند!




ادامه مطلب
صفحه قبل 1 صفحه بعد
تعداد صفحات سایت : 1 صفحه
    اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اندروید نود و آدرس android90ir.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





  • رز اسکین

  • قالب تک